Porodična drama kod Tuzle: Rekao je: „Nano, zapalio sam ti korpu“, i kuća je planula



Fadila u posljednji tren iz požara izvukla unuka, dodala ga komšiji, koji je potom i njoj pomogao
Velika porodična drama odigrala se u petak oko podneva u tuzlanskom naselju Moluhe, a zahvaljujući Mehmedu Sinanoviću Medi, okončana je bez kobnih posljedica. Sinanović je iz vatrene stihije spasio 55-godišnju Fadilu Bećirbašić i njenog četverogodišnjeg unuka Nedima.

Dječija igra

No, o koliko skromnom čovjeku se radi, dovoljno govori podatak da se time ne želi hvaliti u medijima. Kada smo ga pozvali, samo je kratko rekao da on nije čovjek koji se voli slikati i pričati za medije.
- Ne bih, vjerujte mi, prolazio kroz sve to i prisjećao se tog dana - kazao je Sinanović, kojem je porodica Bećirbašić beskrajno zahvalna.
Njegovu fotografiju naša redakcija dobila je od komšija koji su ga prozvali herojem svog mjesta i zamolili nas da objavimo priču. Posjetivši Moluhe, jučer smo na licu mjesta saznali da je Fadila kuhala ručak, dok se njen unuk Nedim igrao u sobi te na trenutak otišao do druge sobe gdje su mu stajale igračke.
- Vratio se plačući. Govorio mi da se udario, a onda se podvukao pod trpezarijski sto i rekao: „Neno, zapalio sam ti korpu.“ Utrčala sam u spavaću sobu, koja je već bila u plamenu, a požar se strahovitom brzinom širio po cijeloj kući. Vatra i dim bili su svuda oko nas - ispričala nam je jučer Bećirbašić.
U pravom trenutku na pravom mjestu, kao da ga je samo Bog poslao, pojavio se Mehmed Sinanović.
Nakon što je opazio da se crni dim širi iz komšijske kuće, bez dileme je potrčao u pomoć.

Sanacija napreduje 

- Kada je pokucao na prozor, bila sam totalno van sebe. Govorio mi je da otvorim prozor, ali u strahu nisam znala ni gdje je šteka. Medo je uspio nekako otvoriti prozor i reći mi da mu dodam unuka. Gledam, ali djeteta nema nigdje. Zaboravila sam da je ostao pod stolom. Hvala Bogu pa se unuk javio i ja sam ga, maltene, u posljednji tren zgrabila ispred plamena koji je gutao sve pred sobom. Medo ga je uzeo, a onda i meni pomogao da kroz prozor napustim kuću - prepričava nam Fadila Bećirbašić.
Šteta od požara, govori domaćin Mirsad Bećirbašić, totalna je, odnosno potpuno je izgorjelo prizemlje. No, vrlo brzo su u pomoć ovoj porodici pritekli iz Mirsadovog preduzeća „Komunalac“, komšije i drugi dobri ljudi. Sanacija kuće već napreduje, a Bećirbašići trenutno stanuju u potkrovlju, koje nije oštećeno u požaru zahvaljujući tuzlanskim vatrogascima.
- Materijalna šteta će se nadoknaditi, ali da nije bilo komšije Mede, moja žena i unuk ležali bi ovdje – govori nam Mirsad dok pokazuje na mezarje u neposrednoj blizini kuće.

Nikom nije jasno kako je došao do upaljača

Bećirbašići kažu da se Nedim najčešće igrao svojim igračkama koje je imao u korpi. Nikom nije jasno kako je došao do upaljača i upalio plamen.
- Za nas je ovo ogromna životna lekcija, jer, očito, roditelji ne smiju dijete ostavljati ni sekundu bez nadzora. Naša priča je sa sretnim krajem, ali apelujemo na roditelje da kontrolišu svoju djecu – kažu Mirsad i Fadila Bećirbašić iz tuzlanskog naselja Moluhe.(avaz.ba)

Primjedbe

Popularni postovi